Tvorba WWW stránek Praha -Copywriting

Copywriting

  • Nutnost internetových stránek
  • Napomáhá zvýšení návštěvnosti
  • Část SEO optimalizace pro vyhledávače

Cíle copywritingu

  • Specifikace výrobku či služby pro cílovou skupinu
  • Nabídka výrobku či služby tak, aby ji cílová skupina objednávala
  • Vzbuzení zájmu a poptávky na straně nakupujícího
  • Založení povědomí o zboží a službách
  • Vytvoření firemní image a značky

Postup

  • Vytvoříme vhodný text o produktech  či firmě
  • Text, který získá zákazníka
  • Detailní informace o produktech či firmě
  • Snaha dostat se do podvědomí nejen potencionálního zákazníka, ale i širší veřejnosti
  • Dovedení zíkazníka až k objednávce
  • Důraz na stylistiku, bezchybnost, pravopis, vhodnost klíčových slov, formátování
  • Snaha se probojovat na první pozice ve vyhledávačích pomocí klíčových slov
  • Tiskové zprávy, PR, odborné články, reklamní texty a slogany

Cíl textu

  • Přesvědčit zákazníky o důvěryhodnosti
  • Zaujmout klienty
  • Přimět čtenáře zůstat a jednanat, např. závazná objednávka