Copywriting
- Nutnost internetových stránek
- Napomáhá zvýšení návštěvnosti
- Část SEO optimalizace pro vyhledávače
Cíle copywritingu
- Specifikace výrobku či služby pro cílovou skupinu
- Nabídka výrobku či služby tak, aby ji cílová skupina objednávala
- Vzbuzení zájmu a poptávky na straně nakupujícího
- Založení povědomí o zboží a službách
- Vytvoření firemní image a značky
Postup
- Vytvoříme vhodný text o produktech či firmě
- Text, který získá zákazníka
- Detailní informace o produktech či firmě
- Snaha dostat se do podvědomí nejen potencionálního zákazníka, ale i širší veřejnosti
- Dovedení zíkazníka až k objednávce
- Důraz na stylistiku, bezchybnost, pravopis, vhodnost klíčových slov, formátování
- Snaha se probojovat na první pozice ve vyhledávačích pomocí klíčových slov
- Tiskové zprávy, PR, odborné články, reklamní texty a slogany
Cíl textu
- Přesvědčit zákazníky o důvěryhodnosti
- Zaujmout klienty
- Přimět čtenáře zůstat a jednanat, např. závazná objednávka