SEO plán
- Ucelený souhrn informací, které jsou získávány pomocí SEO analýzy
- Částí SEO plánu je návrh časového rozvrhu
- Vyhodnocení nákladů na optimalizaci
Úpravy
Klíčová slova
- Důraz nejen na počet klíčových frází, ale hlavně na správné rozmístění klíčových slov
- Vhodně vybraná slovní spojením jsou základem úspěšných stránek
- Potřeba promyslet slňování fráze, překlady do jiným jazyků
Odstranění chyb ve zdrojovém kódu webu
- Web je potřeba upravit, tak aby odpovídal W3C standartům
- Kontrola validity HTML kódu, a případných chyb v CSS
- Kontrola webu je nutná vždy, když dochází k úpravám či změnám v kódu či textu
Nastavení zpětných odkazů
- Nákup zpětných odkazů v odpovídající kvalitě
- Návrh strategického plánu budování odkazů
- Budování zpětných odkazů výměnnou s relevantními weby
- Registrace do katalogů, databází firem
Vytvoření souboru sitemap.xml, robots.txt. RSS kanálů
- Soubor sitemap je nástroj, který umožňuje vyhledávačů, nalézt odkazy na stránky daného webu
- Nutné správné nastavení souboru sitemap
- Webu prospějí i neindexované robots.txt stránky
- RSS kanály slouží k získávání aktualizovaných informací webů
Zápis do katalogů
- rozdělení dle tématických oblastí
- v ČR katalog stránek na: Seznam.cz, Atlas.cz Centrum.cz