Facebook je zajisté fenoménem dnešní doby. Jedná se o rozsáhlý společenský webový systém sloužící hlavně k tvorbě sociálních sítí, komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, udržování vztahů a zábavě. Se svými již téměř 400 miliony aktivních uživatelů (leden 2010). Průměrný uživatel má přibližně 130 přátel. Je tak jednou z největších společenských sítí na světě. Je plně přeložen do více než sedmdesáti jazyků. Jedná se o jeden z nejsilnějších marketingových nástrojů na současném internetu a jejím zakladatelem je Mark Zuckerberg.
Částečně převzato z Wikipedia.org
Obrovskou výhodou inzerce na Facebook.com je relativně přesné zacílení na potřebnou cílovou skupinu a přesné stanovení nákladů na kampaň.
V nastavení kampaně na Facebook.com je možné přesně zvolit cílovou skupinu nejen dle věku, ale i lokality a zájmů.
Výhodnost, efektivnost a přesné zacílení inzerce na serveru Facebook.com dokládá i zvýšení příjmu z prodeje inzerce na tomto serveru o několik tisíc procent.
Další nespornou výhodou kampaní realizovaných na sociálních sítích je především ohromné množství impresí (zobrazení) reklamy s naprosto minimálními náklady (platí se pouze za kliknutí).
Je tak možné budovat povědomí o značce, bez utrácení finančních prostředků.
Zdroj: http://www.checkfacebook.com/
vytvoření a správa profilu na komunitním video serveru YouTube.com